17 again

Zac Efron, vi vet att du är snygg, du behöver inte spela över på det. MEN FILMEN VAR BRA JA!!! =)

död dag idag, vart i kalmar som sagt, införskaffade inte ett dugg, eller jo, två små svarta mattor, men dom köpte pappa till mig. vi åkte förbi oskarshamn för att hämta "min" dator, iom att modemet nu är i min ägo. väl vid ytterdörren till lägenheten kommer jag på att nyckeln in ligger i figeholm, hur smart? ungefär Sara-Smart.. Så får fixa det på måndag, då åker jag till stan igen. En sväng iallafall.

En ledsen vän hörde av sig idag, vi har inte pratat på evigheter, men det hade tydligen tagit slut med flickvännen och han kände väl att jag var den som kunde ta det samtalet, iom att flickvännen är en nära vän till mig.. såntdär är alltid ledsamt, för just dom två har man alltid trott ska vara tsm livet ut, nyförlovade och allt var dom också. kanske måste slänga iväg ett sms till mandisen och se hur hon mår. hur som helst blir det lite käk och prat på måndagskvällen efter han slutat jobba, och det kan jag nog säga att jag också behöver. killkompisar kan man inte få förmycket utav, men man kan tyvärr umgås med dom förlite..

är helt veckovild idag, eller mer veckodagsvild. tror hela tiden att det är söndag idag. undrar hur det kommer kännas imorgon? inatt drömde jag för övrigt om att jag åkte utomlands, men glömde min packning, som jag tydligen inte ens hade packat. go hard sara. kan vara ett jenniesyndrom, kanske behöver träffas lite hon och jag?

varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet på pengarna?! GAH..

tjosan

Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAHA, nu förstår du hur jag känner det! gulle.

2010-04-12 @ 21:41:54
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: s

hahaha, jaa, men vilken himla tur att det bara var en dröm :D:D

2010-04-13 @ 12:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0